Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Το ημερολόγιο μίας στεφανωμένης και στολισμένης κανέλας.

   Καλημέρα σε όλη την παρέα.
  Πιστή στο ραντεβού μας (αν και με λεγόμενο κακόβουλο λογισμικό- ΒΟΉΘΕΙΑΑΑΑΑ) ξαναχτυπώ με τις υπόλοιπες κατασκευές μου.
  Μύρισε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά για τα καλά πια. Κουκουνάρια, γκυ, έλατα, κανέλες μπάλες, δέντρα, χιονάνθρωποι, τάρανδοι και πολλά άλλα έχουν την τιμητική τους στα στεφάνια στις κανέλες και στα ημερολόγια μου.
   Στεφάνια με μαλλί και κορδέλες τυλιγμένα φτιάχνω εδώ και δύο χρόνια αλλά μία φίλη και πελάτισσα μου έδειξε και μου παρήγγειλε ένα στεφάνι από το γνωστό  internetiko κατάστημα Etsy ένα στεφάνι που με ξετρέλανε. Η συγκεκριμένη ιδέα λοιπόν δεν είναι δική μου, μόνο η υλοποίηση. Το μαγαζί λέγετε   RED MARRIONETTE και αξίζει να μπείτε να το δείτε.
Λευκό μάλλινο στεφάνι με τσόχινη κουκουβαγιούλα από τα χεράκια μου.
Ναι Βανούλα μην γελάς. Εγώ το έραψα, με τα χεράκια μου.Δεν σε φτάνω βέβαια αλλά κάτι έκανα και εγώ. Βέβαια δίκιο θα έχεις γιατί ούτε κάλτσα δεν ξέρω να ράβω αλλά την κουκουβάγια την κατάφερα.
Και όχι μόνο αυτή. Για δείτε παρακάτω.....
Γαλάζιο μάλλινο στεφανάκι με χιονανθρωπάκι από λευκή τσόχα.

Κόκκινο μάλλινο στεφάνι με λευκό δερμάτινο έλατο.

Πράσινο μάλλινο στεφανάκι με χιονανθρωπάκι  έτοιμο και τσόχινα στολιδάκια.

Μπορντό μάλλινο στεφάνι με λευκό τάρανδο και δερμάτινα λουλουδάκια χειροποίητα.

Πράσινο μάλλινο στεφάνι με λουλούδια σε κόκκινο και φούξια.

Κόκκινο στεφάνι με λευκά pon-pon κόκκινες μπαλίτσες και λευκά και κόκκινα κλαράκια.
                                                         ΕΠΙΤΡΑΠΈΖΙΕΣ ΚΑΝΈΛΕΣ.

Κανέλες με μπορντό σατέν κορδέλα λουλούδια μπορντό φούξια και ρόδι επίχρυσο με strass,
XXL κανέλες με γκυ, κουκουνάρια και μπαλίτσες.
XXL κανέλες με χρυσή φτέρη, γκυ και μπαλίτσες.
XXL κανέλες σε λαδί και χάλκινους τόνους.

                                                              ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΑ ΤΟΊΧΟΥ.

Ξύλινο ημερολόγιο με πινακάκι με αγγελάκια.
Ξύλινο ημερολόγιο σε χρυσό χρώμα με καρπούς και ευχές.

Ξύλινο ημερολόγιο με σπιτάκι από αλουμίνιο ζωγραφισμένο με σμάλτο και ευχές.

Αυτά για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσαν.
Θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα γιατί έχω και πολλά άλλα πραγματάκια στα σκαριά.
Να περνάτε καλά και πάντα με υγεία.
Φιλιά.

20 σχόλια:

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Όλα είναι πολύ ωραία, αλλά τα στεφάνια ξεχωρίζουν! Καλό Σ/Κ!

Ρούλα είπε...

Ανθήλη μου είναι όλα υπέροχα!!! Ειδικά τα στεφανάκια...τέλεια!!! Μπράβο! Φιλιά!

Unknown είπε...

τελεια τελεια τελεια,και του χρονου!!!!

kiki είπε...

Ανθήλη μου είναι υπέροχα όλα μπράβο σου! Πέρασε και από μένα κάτι σε περιμένει! Καλό σου βράδυ!

Kate Astolat είπε...

Υπέροχα!
Τα στεφανάκια κλέβουν τη παράσταση!
Και του χρόνου :)

Ανώνυμος είπε...

Τα σταφανάκια σου είναι το ένα καλύτερο απο το άλλο.Αλλά και οι κανέλες σου δεν πάνε πίσω. Θα κλέψω ιδέα για το μπαζάρ μας.

mirsini's creations είπε...

Καλά έχω πάθει πλάκα με τα στεφανάκια σου!!!!!!! Όλα είναι πανέμορφα αλλά έχω ξεχωρίσει την κουκουβάγια, το χιονάνθρωπο και το αγαπημένο μου είναι αυτό με τον τάρανδο!!!!!!!! Πανέμορφο μιλάμε!!!!!!! Οι κανέλες σου υπέροχες και αυτές!!!!! Μπράβο σου Ανθήλη!!!!! Γειά στα χέρια σου!!! Πολλά φιλάκια!!!! :ο)

ΕΛΕΝΗ είπε...

Πω πω είναι τέλεια μπράβο σου γεια στα χεράκια σου είναι όλα καταπληκτικά.

Κατερινάκι είπε...

Όλα πανέμορφα. Το κόκκινο στεφάνι με τον λευκό τάρανδο πραγματικά υπέροχο.

Despina είπε...

Τι όμορφα τα στεφανάκια σου !!! καλώς σε βρήκα!!! Καλές Γιορτές !!!

Ελευθερία είπε...

τι να πω...τα στεφάνια σου ειναι τελεια!!!!!και του χρόνου!!!

Κατερίνα είπε...

Ολα πανεμορφα....αλλα τα στεφανακια ειναι τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπραβο Βιλυ μου!!!!!!!!

Katerina είπε...

Τα στεφάνια άπαιχτα, όχι ότι α άλλα πάνε πίσω, αλλά αυτά κλέβουν την παράσταση!
Γεια στα χεράκια σου!
Καλές γιορτές!!! Να περάσετε τέλεια!

Demi είπε...

Ολα υπέροχα φτιαγμένα!μπραβο σου ,πολύ δουλεια αλλα τα χαζευουμε όλοι!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
Misirlou & maria

Unknown είπε...

Βίλη μου σου εύχομαι Καλή χρονιά..με χαρά και προπαντός με υγεία και ευτυχία...

χρυσάνθη είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

Katerina είπε...

Ανθήλη μου ήρθα να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά με υγεία, έμπνευση, δύναμη και μπόλικη δημιουργία!!!
όλες οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές, αλλά τα στεφανάκια σου είναι θεϊκά!
Γεια στα χέρια σου!

Kate Astolat είπε...

Ανθήλη μου ξαναπέρασα να σου ευχηθώ για τη νέα χρονιά!
Να είναι όμορφη, δημιουργική, με υγεία και πολλά χαμόγελα!
Φιλιά πολλά!

το χειρότεχνο είπε...

καλως σε βρηκα!!! ειναι πολυ ομορφα οσα φτιαχνεις! μ αρεσε πολυ ο συνδυασμος χρωματων!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...