Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

NEW love....

  Καλημέρα σε όλους. Μετά από πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ μακριά απουσία, είπα να έρθω στο ....... εξοχικό μου (έτσι μας έκανε η ζωή να καταντήσουμε το σπιτάκι μας) να ρίξω κανένα σκούπισμα, κανένα ξεσκόνισμα και επί τη ευκαιρία να κάνουμε και μία νέα ανάρτηση.
 Η ευκαιρία είναι το καινούριο Challenge Blog που έκανε την εμφάνισή του, το Scrap&Pieces  με τον μοναδικό κανόνα να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη New ή καινούριο...
 Όπως ξέρετε εγώ και .....σύνθεση καμία σχέση. Δεν έχω ξαναασχοληθεί αν και μου αρέσουν όλα όσα φτιάχνουν τα κορίτσια και ήθελα να το πιάσω λιγάκι στα χέρια μου....
 Τα κορίτσια λοιπόν μου έδωσαν την ευκαιρία και την αφορμή τα γενέθλια του βαφτιστηριού μου που από την ημέρα που γεννήθηκε πριν από τρία χρόνια το σκέφτομαι να του φτιάξω κάτι για το δωμάτιό του και ζητάω φωτογραφίες από τους πρώτους μήνες της ζωής του αλλά δεν.......
 Έτσι έφτιαξα μία πάααααααρα πολύ απλή σύνθεση με μία πάρα πολύ αγαπημένη φωτογραφία....... και το τόλμησα....
Είναι η κολλητή μου και κουμπάρα μου με τον γιόκα της και βαπτιστηράκι μου....
 Και κάποιες κοντινές...




Αυτό είναι ένα tag που κρύβεται πίσω από τη φωτογραφία με κάποιες συμβουλές από την χαζονονά (δηλαδή εμένα)


Αυτή την σύνθεση την κόλλησα πάνω σε ξύλο που του έβαλα δαντέλα γύρω γύρω βαμμένη στο χρώμα που ήθελα και τώρα κοσμεί τον τοίχου του Νέου μου έρωτα....
Ελπίζω να σας άρεσε....
Εμένα πάντως ναι και μάλλον μπήκα σε καινούριους μπελάδες...... Κούραγιο μας.....
Σύντομα ελπίζω πάλι κοντά σας, γιατί πολύ καθάρισμα ρε παιδιά.... Έλιωσα στις δουλειές....

12 σχόλια:

el.mar είπε...

Πρώτη σύνθεση?!αα μπράβο σου..πολύ όμορφη!!!Να τον χαίρεστε!!!Και μην απομακρύνεσαι απ' το εξοχικό..και με τόσο ωραίες μέρες χιχι..φιλιά!!!

Myrto είπε...

Βιλυ μου περαστικά! Μόλις κολλήσες! Πολυ καλή σύνθεση για πρώτη! Καποια μέρα θύμισε μου να σου δείξω την δικιά μου πρώτη να γελάς μεχρι αύριο!

Helen Hapsi είπε...

Ααα κατάλαβα, και σύ κουράζεσαι γρήγορα με τις δουλειές του σπιτιού σαν εμένα!!! Χαχαχα!!! Καλως ήρθες στην παρέα μας Βίλυ και στις "κακές" μας συνήθειες!! Όσο περισσότερες τόσο καλύτερα!!!
Είναι πολυ ωραία η συνθεσή σου, το ιδανικό δώρο για τον μικρό σου έρωτα...και μερικές πολύ σοφές συμβουλές απο τη νονά...! Η φωτο πραγματικά είναι υπέροχη, έχεις δίκιο που την έχεις αγαπημένη!
Καλή αρχή Βίλυ μου με τις συνθέσεις, να συνεχίσεις γιατί και "μάτι" και " χέρι" καλλιτεχνικό έχεις και φαντασία επίσης!!! Πολλά φιλιά και ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!!!

Aliki είπε...

Εαν δεν το έγραφες δεν θα πίστευα οτι είναι η πρώτη σου προσπάθεια! Πολλά πολλά μπράβο, το'χεις όπως γράφει και η Ελένη και το μάτι και το χέρι! Μου αρέσει πολύ η σύνθεση σου και ελπίζω να σε βλέπουμε κάθε μήνα!

Gina-Teta είπε...

Όμορφη σύνθεση και καθόλου πρωτάρας αποτέλεσμα! Καλό βράδυ!

mirsini's creations είπε...

Γειά σου καλή μου Βίλυ !!! Καλως ήρθες στα blogo λημέρια !! Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου !! Εγώ είμαι λίγο άσχετη με αυτά άν και μου αρέσει πολύ να βλέπω τις δημιουργίες των άλλων ! Η σύνθεσή σου σάν πρώτο επιχείρημα είναι πάρα πολύ καλή και η φωτογραφία υπέροχη !!! Μου άρεσε πολύ και το tag και όλα !!!
Να είσαι καλά !! Πολλά φιλιά ! :))

Maria είπε...

Καλησπερα! Κ ομως μπορει να ειναι η πρωτη αλλα ειναι ακριβως οτι πρεπει για να διακοσμησει ενα παιδικο δωματιο, πολυ γλυκια σύνθεση! Καλως ορισες στην παρεουλα μας κ να μην χαθείς, σε περιμενουμε ξανα! Ευχαριστούμε για την συμμετοχη σου!!

Amy Petrou είπε...

Βίλυ πολύ χαίρομαι που γίναμε η αφορμή να ξεκινήσεις!!! και ναι, δεν σταματάς μετά, μία το ανηψούδι, μία φίλη, η μούρη μας και γενικά πάει το έχεις χάσει το παιχνίδι απλά χαλάρωσε και απόλαυσέ το! Μπράβο σου η σύνθεση είναι πολύ καλή και ειδικά για πρώτη προσπάθεια. Αν είχα τη δική μου πρώτη να σου δείξω θα γέλαγες όχι μέχρι αύριο αλλά μέχρι το Πάσχα ;)

Valia Katzaki είπε...

Καλή αρχη Βίλυ! Ναι ειναι εθιστικο! Εξαιρετική αρχη! Ευχαριστουμε που επαιξες μαζι μας!

alexandra polyzou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
alexandra polyzou είπε...

Πρώτη σύνθεση αυτή???πλάκα κάνεις????ελπίζω να πάρεις δύναμη απο όσα σου γράφουμε και να σε ξαναεπισκεπτούμε και άλλες φορές!!!!μπράβο σου!είναι υπέροχη!!!σε ευχαριστούμε που επαιξες μαζι μας!!!!

justice είπε...

Φιλενάδα δε μοιάζει καθόλου για πρώτη σύνθεση!!!Μπράβο σου!!! Πόσο χαίρομαι που έπαιξες μαζί μας και που είμαστε η αφορμή για να ξεκινήσεις τις συνθέσεις!όμορφα χρώματα ,αρμονικά συνδιασμένα...καλή συνέχεια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...